Non-fictie · 18. maart 2019
Afgelopen dinsdag 12 maart is het boek De twijfelmoeder van Patricia de Ryck uitgekomen bij HarperCollins Holland. Voor de blogtour mocht ik een persoonlijk artikel schrijven, over mijn eigen kinderwens en de issues die hierbij komen kijken. Benieuwd naar mijn recensie over het boek De twijfelmoeder? Klik dan op deze link!
Roman · 16. maart 2019
Een van de boeken die je in december in de Hebban Advent kalender kon vinden is Hoor je me van Rob Kamphues. Je kent hem misschien als cabaretier en televisiepresentator, maar hij heeft nu ook een roman geschreven. Voor mij een heel ander soort boek dan normaal, maar mijn interesse was wel gewekt na het lezen van de synopsis. In dit artikel laat ik jullie weten wat ik ervan vond!
Thriller · 15. maart 2019
Een thriller over kunstmatige intelligentie? Je kunt mij niet meer enthousiast krijgen! Op 29 november 2018 bracht Karakter Uitgevers het boek Darknet uit, van Matthew Mather. Als student BME met een interesse in kunstmatige intelligentie wilde ik dit boek heel graag lezen. Ik wil Karakter Uitgevers bedanken voor het toesturen van een recensie-exemplaar! Heeft dit boek aan mijn verwachtingen voldaan? Ze misschien zelfs overtroffen? Je leest het in dit artikel!
Non-fictie · 12. maart 2019
Toen ik een mail kreeg of ik dit boek wilde vooruitlezen, wist ik dat dat heel graag wilde! Hoe erg ik ook van kinderen houd, er zijn zeker periodes geweest waarin ik oprecht twijfelde of ik het wel wilde. Dit boek gaat daarover: wel of geen kinderen? Wat zijn argumenten, zowel voor als tegen? Ik mocht dit boek vooruitlezen, waarvoor ik HarperCollins Holland wil bedanken!
Non-fictie · 08. maart 2019
Vandaag, op de internationale Dag van de Vrouw, wil ik graag met jullie het boek Nice girls don't get the corner office van Lois P. Frankel bespreken. Want zeg nou zelf, deze titel pakt gelijk je aandacht!
04. maart 2019
In deze rubriek deel ik mijn hoogte- en dieptepunten van de afgelopen maand met jullie! Lees in deze blog wat ik in januari allemaal heb gedaan.
Roman · 24. februari 2019
Stefan Tetelepta heeft kismet in eigen beheer (als e-book) uitgegeven. Toen hij mij benaderde om dit boek voor hem te recenseren, vond ik dat erg leuk. Ik wil meer schrijvers zoals hem een platform geven om z'n boek onder de aandacht te brengen. Ik heb veel respect voor mensen die zelf hun boek uitgeven, want hier komt veel meer tijd en energie bij kijken dan we denken.
22. februari 2019
Studeren. Het blijft een kunst op zich. Hoe houd je alle ballen hoog in de zin van 3 (of meer vakken), projecten, werk & een sociaal leven? In dit artikel geef ik je 5 studietips, die ik zelf zo veel mogelijk gebruik en waar jullie hopelijk iets aan hebben.
Thriller · 19. februari 2019
Op 25 oktober 2018 ging ik naar mijn eerste boekpresentatie ooit, van niemand minder dan Soraya Vink. Ik had een mail gekregen met de vraag of ik aanwezig wilde zijn. Ja, natuurlijk wil ik dat! Ondanks dat ik in Groningen woon en de presentatie in Scheltema was (Amsterdam dus). Afgelopen zondag heb ik (eindelijk) het boek uitgelezen! En ik kan alvast verklappen dat het een pareltje is. In deze recensie lees je waarom ik dat vind!
Thriller · 12. februari 2019
Morgen verschijnt deze enorm spannende thriller: Derti3n van Steve Cavanagh! Toen uitgeverij Luitingh-Sijthoff mij een tijdje terug benaderde, was ik reuze benieuwd naar dit boek. Hij ging mee op reis naar Marrakech, maar voordat ik Marokkaanse grond raakte had ik hem al uit. Lees snel verder wat ik van deze thriller vind!

Meer weergeven